Servisné strediská

Pre rýchle vyhľadanie servisného strediska kliknite na začiatočné písmeno výrobcu produktu, ktorý chcete vyhľadať.
V prípade nejasností kontaktujte naše reklamačné oddelenie - 037 6503 908 alebo reklamacie@itsk.sk

A - B - C - D - E - F - G - H - I - K - L - M - N - O - P - R - S - T - W - X - Y - Z

3M

Projektory | príslušenstvo:

Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši spoločnosť Europea group.

Europea group, s.r.o., Šipova 3A, 821 07 Bratislava

Slovenská republika:

Tel: +421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 615 311
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk


ACER

Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070

Možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com

Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.


APPLE

C.C.Computer s.r.o., Varšavská 11, 831 03 Bratislava 3

Tel: 421-2-44 45 99 55
fax: 421-2-43 41 14 49

Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu upozornenie: spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone

Swiss, spol. s. r.o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka

Tel: 02 / 6720 2080
Fax: 02 / 6720 2081
servis@swisshp.sk


AOC

Monitory AOC servisuje firma Asupport, s.r.o.

Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava

Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk


ARCHOS

Servisne stredisko LC Trading s.r.o.

LC Trading, Bratislavska 45 , 917 02 Trnava

Michal Hornak, servisný technik
hornak@lctrading.sk
Dir. link: 033/2933108
Fax: 033/2933107
www.lctrading.sk


ASUS

Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/ a postupovať podľa pokynov zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.

Kontakt na servis: ASUS Czech s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova

Tel: +420 596 766 888
mail: reklamace@asus.com.tw

Asus support
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz


BEKO

Zákaznícke centrum Beko:
Každý deň od 8:00 do 18:00 Vám radi pomôžeme so záručnými i pozáručnými opravami.
Kontaktovať nás môžete na:
E-mail: zakaznickecentrumsk@bekosa.cz
Tel.: 0800 171 250

viac na www.bekosk.sk




BENQ

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu. Bližšie info na: http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup

ASUPPORT - Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava

Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk

Otváracia doba
Pondelok až štvrtok
9:00 - 12:00, 13:00 - 17:00


BOSCH

Reklamácie BOSCH sa vybavujú priamo cez predajcov, ktorých si vyhľadáte prostredníctvom lokátora. Zákazník môže doručiť reklamáciu vo vlastnej réžií priamo do servisu, po oprave bude reklamácia poslaná späť zákazníkovi. Ak využijete predajcu /lokátor/, doručíte kompletný tovar vo vlastnej réžií vybranému predajcovi, ten ostatné zariadi.

Požadované doklady: nákupný doklad musí byť kópia faktúry, alebo pokladničného bloku.

Link na servis informácie
Link pre vyhľadanie predajcu – lokátor


BRAUN

Procter & Gamble Slovakia s.r.o.

Einsteinova 24
851 01 Bratislava
Telefón: 02-57101135

www.braun.sk


BROTHER

V prípade vadného toneru treba volať na tel. č. +421-2-20682796 p.Tibor Horváth - servisný technik.

COLUMBEX INTERNATIONAL, a.s.- Rusovská cesta 1, BRATISLAVA, Kontaktná osoba: pán Rymarenko

COLUMBEX International, a.s. - Robotnícka 6, Banská Bystrica, Kontaktná osoba pán Daxner

CPrint Trade, s.r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec

Pobočka
Šancova 48, 81105 Bratislava
Tel: +421 2 524 966 16
Tel: +421 2 524 503 32
fax: +421 2 524 986 42

Kontaktné osoby:
Miroslav Kipeť; ivan.kiss@printtrade.sk; +421 905 706 268


CANON - DIGITÁLNA TECHNIKA

PRO.Laika spol. s r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02 / 5464 7792, prijem@prolaika.sk, www.prolaika.sk, servis@prolaika.sk.

Vážení obchodní partneri, v súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon. Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793


CANON - Tlačiarne

Bachmann s.r.o.
Osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.

Bachmann s.r.o , Na Pántoch 18, 831 06 Bratislava

Tel: +43 1866 49 292
email: canonsk@mobiletouch.at
alebo môžete využiť služby ďaľšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK území:

Český servis
Osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.

Varšavská 11, 831 03 Bratislava

Tel: +421 243 410 745
Tel: +421 244 459 955
Fax: +421 243 411 449
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz
Otváracia doba:
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku


CREATIVE

Radi Vás informujeme, že spolocnosť FIXIT S.A. od 1.09.2011 začína servisovať záručné a pozáručné reklamácie výrobkov Creative Labs na polskom, českom, slovenskom a madarskom trhu.

Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožňuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com.

Reklamačný postup k výrobkom Creative Labs môžete nájsť po prihlásení sa v systéme. Postup je vo formátu PDF v záložke Nápoveda.

Opätovná registrácia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú spoločnosťou Fixit servisovaní. Viac informácií získate prostredníctvom emailovej adresy: creative@sk.fixit-service.com

Reklamácie, ktoré boli odoslané na adresu predchádzajúceho servisného strediska a boli doručené do 30.08.2011, budú riešené ako doteraz.

Reklamácie, ktoré boli odoslané po 30.08.2011 budú presmerované na stredisko Fixit, kde budú zaevidované v systéme RMA firmy Fixit.

Pre súčasných užívateťov systému RMA budú reklamácie uvedené cez už existujúce užívateľské úcty. Pre nových partnerov firma Fixit vytvorí užívateľské úcty a nutné údaje prepošle emailom.

Firma PowerSales International, ktorá je výhradným zástupcom pre predaj a servis a firma FIXIT S.A. vynaložia úsilie, aby zmena reklamačného postupu spôsobila zlepšenie kvality servisovania výrobkov Creative Labs a nespôsobila predlženie termínu vyriešenia reklamácií.


DELL

Telefón na nahlasovanie reklamácii: 02/57508303
Zvoz reklamácií zabezpečuje DELL.

Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.

Technická podpora:
Tel: +421 2 57 50 83 03
DOA - 14 Dní od predaja


DeLonghi

Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava

Tel: +421 244 887 124
hospol@hospol.sk


D-Link

Technický support (hot-line):
Tel: +421 692 147110
support@dlink.cz
link na zadávanie reklamácií


DIGIPRO

eD'system Slovakia s.r.o., Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava

Kontakt: Branislav Bakica
e-mail: bbakica@edsystem.sk
Tel: +421-2-4959 1188
fax: +421-2-49591010


EATON

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59 (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené (najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:

Europea Group spol. s r.o. - Šípová 3/a, Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
• Typ zariadenia
• Výrobné číslo
• Dátum nadobudnutia
• Meno – spoločnosť reklamujúceho
• Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
• Kontaktná emailová adresa
• Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Opravené alebo nové zariadenie Vám bude zaslané priamo zo servisného strediska.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


EIZO LCD MONITORY

Pri podozrení na závadu LCD EIZO kontaktujte:
tel .: +421-2-49591405
www.eizo.cz

Upresnenie záruky:
- Záruka na elektroniku monitoru: 5 rokov alebo 30.000 hodín štandardnej prevádzky. Pokiaľ nie je uvedené inak (napr. Je možná prevádzka 24.hod.)*
- Záruka na LCD panel a jeho podsvetlovaci systém: 3 roky neobmedzenej prevádzky
- s obmedzenou zárukou**
* Štandardnou prevádzkou sa rozumie max. priemerná denná prevádzka nepresahujúca 16 hod/deň počas 365 dní v roku.
** EIZO poskytuje na LCD panel vrátane jeho podsvetlovacieho systému tzv. obmedzenú záruku, t.j. negarantuje v priebehu 3-ročnej neobmedzenej prevádzky akékoľvek zhoršenie kvality, LCD panelu, spôsobené jeho starnutím alebo opotrebením v dôsledku jeho používania (napr.zníženie max.hodnoty dosahovaného jasu, zmenu vo farebnom podaní obrazu, zmeny jasovej a farebnej homogeneity obrazu, “otklačky” v dôsledku dlhodobého zobrazovania statických motívov, atď. )

Tolerančné pásmo stanovujúce max.povolený počet vadných subpixlov je garantovaný max. 3 mesiace od dátumu predaja. Po uplynutí tejto doby nie je už možné vadné subpixle reklamovať.

Od 1.apríla 2008 poskytujeme na všetky LCD monitory EIZO predľženú záručnú dobu

5 rokov, alebo 30.000 hod. prevádzky na všetky elektronické závady riadiacej elektroniky monitoru

3 roky nebo 10.000 hod na vlastné zobrazovacie LCD-jednotky.


Electrolux

Link na Servisné stredisko


EPSON

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON
Dotazy na produkty a technická podpora Epson:
Tel: 0850 111 429
prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00
email: level.one@epson.sk

Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.

Informatik Services Slovakia, s.r.o. - Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, e-mail: epson@asc-sk.sk

Prime service, spol. s r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec Tel: 047/433 15 17 kl.126, e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk

Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava Tel: 02/524 96 616, email: juraj.elias@primeservice.sk

DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)


EPSON - VIDEO/DÁTA

Projektory: ASC-SK s.r.o., Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač
Tel: 02/ 52625231, Tel: 0850 111 429
e-mail: office@asc-sk.sk
www.asc-sk.sk


EPSON - TLAČIARNE

DOA procedúra sa vzťahuje na zariadenia vadné do 30 kalendárnych dní od predaja na koncového spotrebiteľa. Kompletné zariadenie treba doručiť na RMA oddelenie s kópiou predajného dokladu a s vypísaným EPSON záručným listom. DOA procedúru zabezpečuje p. Cíchová, mail: gcichova@edsystem.sk

V prípade, že autorizovaný servis vydá potvrdenie o neopraviteľnosti EPSON zariadenia, treba potvrdenie zaslať mailom na adresu gcichova@system.sk.

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na EPSON hotlink - pre SR: 0850 111 429, alebo infoline@epson.sk

Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.
ASC-SK s.r.o. - Beniakova 2, 949 01 Nitra
hotline: 02/ 52625241, e-mail: epson.sk@ri-s.at, Tel: 0911-690-700

Prime service, spol. s r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec, Tel: 047/433 15 17 kl.126, e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava, Tel: 02/524 96 616, email: juraj.elias@primeservice.sk


ECG

Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o. - Údernícka 11, 851 01 Bratislava
Tel: +421 2 68 24 52 45
email: servis@elektroniky.sk


EU3C

Je potrebné doložiť dodací list a popis závady
SERVIS ELEKTRONIKY s.r.o. - Údernícka 11, Bratislava 851 01
Tel:02/68245245
Email: servis@elektroniky.sk


Fieldmann

Tovar s priloženou kópiou nákupného dokladu(faktúry) a presným opisom, ako sa prejavuje závada, pošlite do autorizovaného servisného strediska:

FAST PLUS, spol. s r.o.
Servis Fieldmann
Logistické Centrum Rača
Na pántoch 18
831 06 Bratislava
Tel. 02 4910 5853
(poštou, kuriérom alebo osobne ), prípadne môžete reklamáciu podať na niektorej z našich predajní.


Fujifilm

Fujifilm Slovakia, Rybničná 40, 831 06 Bratislava
Tel:02/ 33 595 119
e-mail: servis@fujifilm.sk
Záruka je 24 mesiacov. Pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.


FUNAI

Reklamácie produktov FUNAI rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o. - Údernícka 11, 851 01 Bratislava
Tel: +421 2 68 24 52 45
email: servis@elektroniky.sk


FUJITSU - SIEMENS MONITORY

C.C.C. s r.o. - Varšavská 11, 831 03 Bratislava


FUJITSTU - SIEMENS PC, NTB A I.

Swiss, spol. s. r.o. - Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka, Tel: 02 / 6720 2080, Fax: 02 / 6720 2081, servis@swisshp.sk

Swiss, spol. s. r.o. - Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel: 048 / 415 1768, Fax: 048 / 415 1769, E-mail: servisbb@swisshp.sk


GARMIN

CONAN s.r.o. - Murgašova 18, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk

Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk


GENIUS

https://rma.fixit-service.com/
Telefonický kontakt: 047/5812396


Gigabyte

VSP DATA a.s. - Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Tel: +421 905 578 838
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 10:00 - 18:00 Pondelok - Piatok
Support Models: GS202/Rio R1
www.vspdata.com

Možnosť kontaktovať servis na Tel: + 421 905 578 838 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.


GOCLEVER

Reklamácie môžete nahlasovať priamo na emailovú adresu servisu: servis@goclever.cz, servis@gocleverservis.cz.
Zvoz reklamácie nahláste cez www.gocleverservis.cz.

Pre objednanie reklamácie stačí zaslať žiadosť o opravu na uvedený emailový kontakt. Je potrebné uviesť presné a kompletné kontaktné údaje, telefonický kontakt pre kuriéra, model a sériové číslo reklamovaného prístroja a reklamovanú závadu.

TEL číslo pre Hotline CZ +420 546 606 021

TEL číslo pre Hotline SK +421 220 266 051


Gorenje

Formulár na objednanie servisnej opravy

Asistenčná linka 0800 105 505


HEWLETT PACKARD iPAQ

HP - iPAQ call centrum - 02/68622071


HEWLETT PACKARD

• Swiss, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk
• Swiss, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel: 055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
• SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
• Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk
• Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk
• Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk
• Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk
• Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk
• PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk
• PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk
• PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk
• PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk
• PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk
• AutoCont SK a.s., Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Tel: +421 2 3278 8841, fax. +421 2 32788825, e-mail: servis_ba@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Rudlovská cesta 64, 974 11 Banská Bystrica, Tel: +421 48 4148 771, fax. +421 48 4163123, e-mail: servis_bb@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Bardejovska 1/C, 040 11 Košice, Tel: +421 55 6833 111,333, fax. +421 55 6833334 e-mail: servis_ke@autocont.sk
• AutoCont SK a.s.,Strojnícka 1 , 080 06 Prešov, Tel: +421 51 7710 584, fax. +421 51 7710 586 e-mail: servis_po@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Rozmarínova 3 , 911 01 Trenčín, Tel: +421 32 742 040,fax. +421 32 7742 042 e-mail: servis_tn@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Bratislavská 29, 010 01 Žilina, Tel: +421 41 5114 301,fax. +421 41 5114 320 e-mail: servis_za@autocont.sk
Ak chce zákazník využiť DOA procedúru /zariadenie je vadné do 30 dní od predaja a nemá onsite servis / musí priniesť komplet balenie s originálnou krabicou.

Viac informácií o podpore a riešení problémov:
SK http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support

Pavilion Monitory ( PL2G) - Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na Tel: čísle 0850 111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery (door-to-door service ).

Reklamácie na spotrebný materiál sa riešia priamo cez predajcu


HTC

Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku.
Servisný formulár nájdete na http://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu.
VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu.
VSP Data a.s. - Gsm Service
Berlínska ul. - rampa OD Albert, 390 05 Tábor, Česká republika


IBM SERVERY

CQ service Lenovo- celé portfólio (okrem IdeaPad)
IBM
IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family

CQ service, spol. s. r. o. - Sabinovská 10, Bratislava 821 02
Tel: +421 2 4820 4911
Fax: +421 2 4820 4912
http://www.cqservice.sk

DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8, 831 06 Bratislava
Tel: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk

Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
Tel: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

Pobočka Košice - Popradská 68, 040 01 Košice
Tel: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk

Pobočka Žilina - Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

Pobočka Poprad - Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
Tel: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk


KONICA MINOLTA TLAČIARNE

Konica Minolta Slovakia, Černyševského 10, 851 01 Bratislava
Tel: 02 / 6828 2222
Fax: 02 / 6828 2262
Email: servis_ba@konicaminolta.sk


KONICA MINOLTA FOTOTECHNIKA

TV-AV Elektronic s.r.o., Hviezdoslavova 9, SK 010 01 Žilina
Tel: +421-41-5626061


KRUPS

Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis, Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
+421 905 944 719
+421 484 135 535
+421 484 135 521
elspo@slovanet.sk

Eva Kašová-ELP, Predmestská č.55, 010 01 Žilina
+421 0908 927586, 00421904 484375
+421 417 232 641
+421 417 248 286
elp-evakasova@pobox.sk

LASER Komárno, spol. s r. o., Mesačná 20, 945 01 Komárno
+421 905 602 292
+421 35 77 02 688
+421 35 77 02 688
servis@laser-kn.sk

Július Marton , MARTON-SERVIS, Baštová 47/B, 080 01 Prešov
+421 907 137 334
+421 517 723 487
+421 517 582 441
martonservis@nextra.sk

Julius Marton, MARTON-SERVIS, Hlinkova 21, 040 01 Košice
+421 905 759 428
+421 556 337 921
+421 556 337 921
servismarton@nextra.sk

Eson spol. s r.o., Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
+421 907 664 295
+421 326 586 385
+421 326 856 385
eson@stonline.sk

ERVO SERVIS spol. s r.o., Kollárova 9, 91701 Trnava
+421 903 628 642
+421 335 502 078 ervoservis@gmail.com

ERVO SERVIS spol. s r.o., Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
+421 911 628 643
ervoservis.nitra@gmail.com

TECHNO SERVIS BRATISLAVA spol. s r.o., Kopčianska 8,10 1.posch.
+421 907 778406



LENOVO

Lenovo IdeaPad - reklamácie rady Ideapad
Tel: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
Je potrebné vedieť Serial number a MachineType number produktu. Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený. Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.

Lenovo, thinkpad, servery, monitory
Lenovo - celé portfólio (okrem IdeaPad)
CQ service, spol. s. r. o. - Sabinovská 10, Bratislava 821 02 Tel: +421 2 4820 4911 Fax: +421 2 4820 4912 http://www.cqservice.sk

MARSANN IT, s.r.o. - Digital Park II, Einsteinova 23 851 01 Bratislava
(oproti Auparku, nová "čierna" budova za budovou Lenova, prízemie, samostatný vchod zvonku)
Otváracie hodiny: Pondelok - Piatok, 9:00 - 19:00
Zákaznícka podpora: - v prípade otázok nás neváhajte kontaktovať:
Tel: 02 6252 2000
fax: 02 3301 6170
Hotline: 02 6252 2000
e-mail: info@lenovoonline.sk

Showroom s predajňou, servis, osobné odbery v Banskej Bystrici:
MARSANN IT, s.r.o. - Janka Kráľa 4 (budova Proxima 2), 974 01 Banská Bystrica Tel: 048 321 9922
servis: 048 321 9922
e-mail:bb@lenovoonline.sk
Otváracie hodiny:
Pondelok, Utorok, Štvrtok 9:00 - 17:00 hod.
Streda, 9:00 – 18:00 hod.
Piatok, 8:00 - 16:00 hod.

Showroom s predajňou, servis, osobné odbery v Košiciach:
MARSANN IT, s.r.o. - Aupark Shopping Center, Námestie osloboditeľov, 040 01 Košice
Tel: 055 321 1901
servis: 055 321 1901
e-mail:ke@lenovoonline.sk
Otváracie hodiny: Pondelok - Nedeľa, 9:00 - 21:00

DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu - Púchovská 8, 831 06 Bratislava
Tel: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk

Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
Tel: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk

Pobočka Košice, Popradská 68, 040 01 Košice
Tel: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk

Pobočka Žilina, Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk

Pobočka Poprad, Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
Tel: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk


LEXMARK

SWISS, spol. s. r. o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080

SWISS, spol. s. r. o., Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768

SWISS, spol. s. r. o., Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 435

Spotrebný materiál Lexmark sa reklamuje u predajcu.


LG REKLAMÁCIE LCD MONITORY

http://www.realtimetec.cz/rma
LG reklamácie LCD a CRT monitory:
Realtime technologies s.r.o., A. Hlinku 60 (OD Kocka), 921 01 Piešťany
Tel:+421 337 625 230, +421 903 722 710
Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke.
lgesk@realtimetec.sk
www.realtimetec.sk

LG Info LINKA: Zákazníci zo Slovenskej Republiky volajte číslo 0850 111 154

Vážení zákazníci, využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov, ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom. Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.
Zoznam autorizovaných servisných centier:
Slovensko - autorizované servisy LG
Servisná sieť LG
Servis u Vás doma

Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov:
Zákazníci z České Republiky
volejte číslo 810 555 810

Vážení zákazníci, Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví otázky týkající se námi prodávaných výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR.

LG Mobilné telefóny
Adresy servisných stredísk nájdete TU.

Optické mechaniky je nutné reklamovať v eD system Slovakia s.r.o.


LOGITECH-LABTEC

Presný pracovný postup RMA výrobkov Logitech a Labtec získate:
http://rma.fixit-service.com

V prípade akýchkoľvek problémov s reklamáciami Logitech / Labtec do servisných stredísk kontaktujte:
logitech@fixit-service.com


MGE:

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnosti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.). Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK

Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené (najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:

Europea Group spol. s r.o. - Šípová 3/a, Bratislava 82107 Tel: 02 / 45525373,4,5
  • Typ zariadenia
  • Výrobné číslo
  • Dátum nadobudnutia
  • Meno – spoločnosť reklamujúceho
  • Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
  • Kontaktná emailová adresa
  • Tel. kontakt

  • Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
    Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
    Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


    MICROSOFT OEM PRODUKTY

    microsoft-technicka-podpora-microsoft


    MICROSOFT XBOX

    http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/


    MIO

    zákazník sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývajú určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.

    - zákazník vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
    - prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákazník a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
    - všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology


    MOTOROLA

    Reklamovaný tovar treba dodať s priloženým záručným listom a dokladom o predaji.

    Servis: PPI-ETC SLOVAKIA, s.r.o. - Dvojkrížna 47, 820 13 BRATISLAVA
    Tel.: +421 2 4641404 - 6
    Fax.:+421 2 45522308
    mail: servis@ppi-etc.sk
    Otváracie hodiny: pondelok až piatok 9:00 - 17:00
    Pre prijatie záručnej reklamácie je nutné priložiť potvrdený záručný list pečiatkou dílera!


    MOULINEX

    Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
    +421905944719
    +421484135535
    +421484135521
    elspo@slovanet.sk

    Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
    +4210908 927586, 00421904 484375
    +421417232641
    +421417248286
    elp-evakasova@pobox.sk

    LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
    +421 905 602 292
    +421 35 77 02 688
    +421 35 77 02 688
    servis@laser-kn.sk

    Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
    +421907137334
    +421517723487
    +421517582441
    martonservis@nextra.sk

    Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
    +421 905 759 428
    +421556337921
    +421556337921
    servismarton@nextra.sk

    PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
    +421903509582
    +421 2 63 53 10 14
    +421 2 63 53 10 15
    zaickova@zppanax.sk

    Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
    +421907664295
    +421326586385
    +421326856385
    eson@stonline.sk

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
    +421903628642
    +421335502078
    ervoservis@gmail.com

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
    +421911628643
    ervoservis.nitra@gmail.com

    Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
    +421244887124
    hospol@hospol.sk


    MSI (NOTEBOOKY A POČÍTAČE)

    Reklamáciu je možné uplatniť tromi spôsobmi:
  • e-mailom na service.sk.erc@msi.com
  • telefonicky na bezplatno čísle 0800 004 803
  • online na stránkach TU

  • http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx

    Prepravu do i zo servisného strediska zaisťuje UPS formou "free pick-up and delivery" - UPS produkt zadarmo vyzdvihne u zákazníka a po oprave aj zadarmo doručí.
    Adresa servisu:
    MSI Polska Sp. z o. o. - ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, Poland


    NAVIGON

    Koncom júla 2011 došlo k dohode o akvizícii firmy Navigon americkým výrobcom GARMIN. Vzhľadom na zmenu stratégie spoločnosti Navigon ohľadne distribúcie a servisu, sa spoločnosť Navigon rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko. Z toho dôvodu všetky reklamácia, ktoré budú po tomto termíne zaslané do servisného strediska LC Trading s.r.o., budú automaticky zaslané späť zákazníkovi na jeho náklady!

    Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom „Door to door“, čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne bude prístroj vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon.

    Pre objednávanie reklamácií je zriadený e-mail support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420-2-28882061, kam sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 – 18:00. (Cena hovoru je spoplatnená ako zahraničný hovor do ČR, v závislosti od cenníka daného operátora).

    Pre žiadosť o reklamáciu môžete do e-mailu uviesť nasledujúce údaje:
  • Chcel by som reklamovať prístroj:
  • Model: Navigon XXXX SN: (seriálové číslo uvedené na výrobku alebo obale)
  • Závada: (podrobný popis závady)
  • Dátum predaja: (treba priložiť kópiu nákupného dokladu)
  • Kontakt: (Meno, Priezvisko, Adresa, E-mail, Telefón)

  • Dôležité upozornenie: Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením, prípadne neoficiálnym softvérovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50 € s DPH.


    NEC

    Je potrebné kontaktovať dispečing servisného strediska
    IMPROMAT-COMPUTER s.r.o. - Tř.T.Bati 5267, 762 02 Zlín, ČR, ktoré zabezpečí zvoz, opravu a následné doručenie produktu na svoje náklady.
    Tel: +420 577 213 151
    Mail: computer-dispecink@impromat.cz


    Neovo LCD

    Reklámácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.
    Sofos s.r.o. - Radničné nám.4, 827 04 Bratislava Tel: +421 2 54 77 39 80

    Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava
    Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861
    mail: servis@ccc.sk


    NIKON

    Kontakty Slovenská republika

    Zariadenie s popisom závady, nákupným dokladom a záručným listom pošlite do VSP data:

    VSP DATA SK s.r. o. Nová Rožňavská 3, 831 04 Bratislava, Slovenská republika
    tel.: +421 245 691 375
    IČO: 47121700
    www.nikon.sk

    WEB: www.vspdata.sk


    NOKIA

    Autotel - Vajnorska 47, 83103 Bratislava
    Tel: 0905 709 000,0903 709 000

    Nokia - Aupark, Einsteinova, Bratislava
    Tel: 0902/655 555, 0915/700 700


    OKI TLAČIARNE

    Informačná Technika, Odeska 37, Bratislava, tel. 54647321


    OLYMPUS

    OLYMPUS Sk, s.r.o. - Slovnaftská 102, 82 105 Bratislava
    Na tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky…):
    otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00
    Tel: 02 / 49 20 94 11
    Fax: 02 / 44 45 76 35
    info@olympus.sk



    PACKARD BELL

    Packard Bell - Na Hřebenech II 1718/10, 140 00, Praha 4, Czech Republic
    http://www.packardbell.com

    Technické otázky
    Pokiaľ potrebujete technickú podporu k produktom Packard Bell. Zavolajte na toto telefónne číslo:
    Tel: 531027774
    email: service_brno@packardbell.com

    Service center address:
    CTPark Brno, Turanka 110, 627 00 Brno-Slatina, Czech Republic

    Servisné centrum Packard Bell
    V případě poruchy Vašeho produktu Packard Bell můžete nahlásit opravu telefonicky na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00

    Při telefonickém nahlášení opravy mějte, prosím, připraveno sériové číslo produktu a pokud je produkt v záruce, tak též nákupní doklad. Náš operátor Vás bude informovat o dalším postupu.

    Nebude-li se na poruchu vztahovat záruka, budeme Vás o tom neprodleně informovat. Pokud nebudete v takovém případě požadovat nezáruční placenou opravu, tak Vám zašleme produkt bezplatně zpět. Budete-li mít zájem o provedení opravy jako placené nezáruční, připravíme pro Vás cenovou nabídku. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtována diagnostika a doprava, v částce nepřevyšující 800 Kč vč. DPH. U starších modelů, které se již nevyrábí, platí tato cenová nabídka v případě, že lze zajistit náhradní díly. Pokud bychom nebyli schopni zajistit náhradní díly, nebudou Vám účtovány žádné poplatky.

    Před zasláním notebooku/PC do servisu se prosím ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému Vám zdvořile doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení . V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provedeme obnovu systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému ztratíte data uložená na HD.

    Servisní středisko není technicky ani personálně zařízeno pro osobní vyzvednutí produktů. Proto není možné produkt vyzvednout po opravě osobně. I zákazníkům z Brna a okolí bude jejich produkt po opravě doručen na místo, které sami určí.
    Kontaktný telefón Call Centrum: +4212 49207070

    Adresa: Servisní centrum Packard Bell
    CTPark Brno, Tuřanka 110, 627 00 Brno-Slatina
    service_brno@packardbell.com


    PANASONIC

    PANASONIC - Telekomunikačná technika
    FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava
    Tel: 02/ 4341 3800, 0820-111 010
    Fax: 02/ 4341 3798
    e-mail: faxcopy@faxcopy.sk

    INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava
    Tel: 02/ 5341 1372
    Fax: 02/ 5341 3496
    e-mail: intecpl@intecpl.sk

    PANASONIC - Spotrebná elektronika
    Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava
    Tel: 02 / 5557 2310, 0908 786 457
    Fax: 02 / 5564 2772
    servis@avpro.sk

    PANASONIC - ostatné
    Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru


    PHILIPS

    PHILIPS - Monitory

    Zoznam autorizovaných servisných stredísk nájdete TU.

    Monitory Philips servisuje firma Asupport, s.r.o. - Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava
    Tel: +421 2 5262 6557
    Tel: +421 2 5262 6558
    Fax: +421 2 5262 6559
    asupport@asupport.sk

    Otváracia doba Pondelok až štvrtok 9:00 - 12:00 ; 13:00 - 17:00 Piatok 9:00 - 12:00 ; 13:00 - 16:00

    Monitory Philips servisuje firma Datalan - Púchovská 8, 831 06 Bratislava.

    Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, Tel: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke. e-mail: servis@datalan.sk

    DATALAN - Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu - Púchovská 8, 831 06 Bratislava
    Tel.: +421 2 49 20 71 55
    Fax: +421 2 49 20 71 66
    servis@datalan.sk

    Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
    Tel.: +421 48 415 39 33
    Fax: +421 48 415 39 35
    datalanbb@datalan.sk

    Pobočka Košice - Popradská 68, 040 01 Košice
    Tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
    Fax: +421 55 640 51 89
    datalanke@datalan.sk

    Pobočka Žilina - Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
    Tel: +421 41 500 62 30
    Fax: +421 41 500 62 31
    datalanza@datalan.sk

    Pobočka Poprad - Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
    Tel: +421 905 603 364
    datalanpp@datalan.sk

    PHILIPS PC REPRO, KAMERY, TELEFÓNY, AUDIO/VIDEO
    TWIS - Kalinčiakova31, 83 104, Bratislava
    Tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
    Fax:+421 - 2 - 44 45 85 13
    e-mail: twis@twis.sk
    Ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnický, michal.ochotnicky@philips.com Tel.:20666144

    PHILIPS - ostatné
    Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru


    Prestigio

    EUROPEA-ES s.r.o. - SERVISNÉ STREDISKO (Service) - Dvojkrížna 9, Bratislava
    Tel:+421 903 427 003
    e-mail : prestigio@europea-es.sk
    http://www.europea-es.sk/kontakt.html
    Typy produktov: Telefóny, GPS produkty, Tablet PC, čítačky eBook

    ASBIS SK s.r.o. - Južná trieda 66, 040 01 Košice
    Mail: servis@asbis.sk
    Typy produktov: Počítače, Monitory


    ROWENTA

    Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
    +421905944719
    +421484135535
    +421484135521
    elspo@slovanet.sk

    Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
    +4210908 927586, 00421904 484375
    +421417232641
    +421417248286
    elp-evakasova@pobox.sk

    LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
    +421 905 602 292
    +421 35 77 02 688
    +421 35 77 02 688
    servis@laser-kn.sk

    Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
    +421907137334
    +421517723487
    +421517582441
    martonservis@nextra.sk

    Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
    +421 905 759 428
    +421556337921
    +421556337921
    servismarton@nextra.sk

    PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
    +421903509582
    +421 2 63 53 10 14
    +421 2 63 53 10 15
    zaickova@zppanax.sk

    Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
    +421907664295
    +421326586385
    +421326856385
    eson@stonline.sk

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
    +421903628642
    +421335502078
    ervoservis@gmail.com

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
    +421911628643
    ervoservis.nitra@gmail.com

    Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
    +421244887124
    hospol@hospol.sk


    SAMSUNG

    SAMSUNG - Mobilné telefóny

    Zariadenie je nutné odoslať s požiadavkou predajcu na servis/diagnostiku/predpredajnú opravu/odstúpenie od zmluvy, je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady.
    V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
    Zariadenie treba pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - objednať si kuriéra prepravnej spoločnosti UPS (tel. číslo 16877) a na náklady príjemcu (teda PPI-ETC Slovakia s.r.o.) odoslať do servisu.
    V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu. V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.

    Telefonicky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily GSM - 0903/701802, servis@ppi-etc.sk

    Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
    PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava

    Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
    Zákaznícke centrum:
    Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava
    Otváracie hodiny:
    Po-Pia 09:00-18:00
    Tel: +421 903 701 803

    SAMSUNG - Monitory

    Vadné zariadenie je potrebné pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - kontaktovať servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. na mailovej adrese samsung@ppi-etc.sk - odoslať výrobné číslo, model a typ zariadenia.
    Je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady. V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
    V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
    V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.

    Telefonicky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily IT/TV/AV - 0903/701803, samsung.ba@ppi-etc.sk

    Adresa pre odoslanie zariadenia do servisu je:
    PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava

    Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
    Zákaznícke centrum
    Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava Otváracie hodiny:
    Po-Pia 09:00-18:00
    Tel: +421 903 701 803

    TV-AV Elektronic spol. s r.o. - Hviezdoslavova 9, 010 01 Žilina Tel: 041/ 5626061
    Fax: 041/ 5623915
    e-mail: tvav@tvav.sk
    www.tvav.sk
    otváracie hodiny: po-ut, štv-pia 8:00-11:30 12:30-16:30
    str 10:00-11:30 12:30-18:00

    T.V.A. servis, spol. s r. o. - Južná trieda 48/D, 040 01 Košice Tel: 055/ 63 385 01, 63 381 35
    Fax: 055/ 63 236 49
    e-mail: tvaservis@tvaservis.sk
    www.tvaservis.sk
    Otváracie hodiny: po - pia 9:00-12:00 13:00-17:00
    Tovar sa posiela na náklady príjemcu (UPS)


    SAMSUNG - Tablety, Mobilné telefóny, Fotoaparát Galaxy Camera

    Zariadenie je nutné odoslať s požiadavkou predajcu na servis/diagnostiku/predpredajnú opravu/odstúpenie od zmluvy, je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady.
    V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
    Zariadenie treba pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - objednať si kuriéra prepravnej spoločnosti UPS (tel. číslo 16877) a na náklady príjemcu (teda PPI-ETC Slovakia s.r.o.) odoslať do servisu.
    V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
    V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
    Telefocky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily
    GSM - 0903/701802, servis@ppi-etc.sk


    Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
    PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava

    Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
    Zákaznícke centrum
    Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava Otváracie hodiny:
    Po-Pia 09:00-18:00
    Tel: +421 903 701 803

    SAMSUNG - Notebooky, Tlačiarne, Kopírky, Faxy

    Zariadenie pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - kontaktovať servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. na mailovej adrese samsung@ppi-etc.sk - odoslať výrobné číslo,model a typ zariadenia.Je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady. V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
    V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
    V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
    Telefocky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily
    IT/TV/AV - 0903/701803, samsung.ba@ppi-etc.sk

    Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
    PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava

    Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
    Zákaznícke centrum
    Galvaniho Business Centrum IV . Galvaniho 17/C, Bratislava
    Otváracie hodiny:
    Po-Pia 09:00-18:00
    Tel: +421 903 701 803

    SAMSUNG - Spotrebná elektronika
    http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION


    SENCOR

    FAST PLUS, spol. s r.o. - Logistické Centrum Rača, Na pántoch 18, 831 06 Bratislava


    SCOTT

    Servisne stredisko LC Trading s.r.o.
    LC Trading - Bratislavska 45, 917 02 Trnava
    Michal Hornak, servisný technik
    Hornak@lctrading.sk
    Tel: 033/2933108
    Fax: 033/2933107
    www.lctrading.sk


    SONY ERICSSON

    Servisné stredisko pre mobilné telefóny a príslušenstvo značky Sony-Ericsson:
    AUTOTEL - Vajnorská ul. 127 (oproti POLUSu), 83104 Bratislava
    Tel.: 02 / 4445 2222
    email:sonyericsson@autotel.sk
    www.autotel.sk


    SONY

    SONY - Playstation, PSP

    1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
    2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
    3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz , transport@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).

    Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno. Vše je důležité pořádně zabalit a zásilku označit jako KŘEHKÉ.
    Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti DPD a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
    Kontakt na Servisní centrum

    Tel: +420 272 650 240, Lucie Barešová, Michal Pázler.
    V prípade problémov s hrami výrobcu EA GAMES kontaktujte hotline 02/33418468.

    SONY - Ostatné

    Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru

    SONY - Digitálna technika a iné

    Avpro, s.r.o. - Budovateľská 23, 821 08 Bratislava Tel: 02 / 5557 2310, 0908 786 457
    Fax: 02 / 5564 2772
    servis@avpro.sk
    sony,panasonic spotrebna elektronika
    http://www.sony.sk/support/sk/repair/asc
    http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf

    SONY VAIO

    2 roky záruky! Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
    VAIO zákaznícke centrum
    Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
    Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom:
    • rýchle riešenie problémov
    • váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.

    Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
    VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
    VIRS (VAIO International Repair Service)
    VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.
    1. 1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO

    VAIO-Link
    Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na Tel: +421 55 230 28 01. Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
    Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com
    2. 2. DOA A POZÁRUČNÍ SERVIS

    Avpro, s.r.o. - Budovatelská 23, 82108 Bratislava
    Tel: +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
    servis@avpro.sk

    Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod. 1. 3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
    Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo.
    Ďalšie informácie získate na stránkach: http://www.sony.co.uk/support/en/topics/virs


    TEFAL

    Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
    +421905944719
    +421484135535
    +421484135521
    elspo@slovanet.sk

    Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
    +4210908 927586, 00421904 484375
    +421417232641
    +421417248286
    elp-evakasova@pobox.sk

    LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
    +421 905 602 292
    +421 35 77 02 688
    +421 35 77 02 688
    servis@laser-kn.sk

    Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
    +421907137334
    +421517723487
    +421517582441
    martonservis@nextra.sk

    Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
    +421 905 759 428
    +421556337921
    +421556337921
    servismarton@nextra.sk

    PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
    +421903509582
    +421 2 63 53 10 14
    +421 2 63 53 10 15
    zaickova@zppanax.sk

    Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
    +421907664295
    +421326586385
    +421326856385
    eson@stonline.sk

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
    +421903628642
    +421335502078
    ervoservis@gmail.com

    ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
    +421911628643
    ervoservis.nitra@gmail.com

    Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
    +421244887124
    hospol@hospol.sk


    TOM TOM

    Manuál k nahláseniu reklamácie prístroja TomTom:

    1. Na webstránke http://www.tomtom.com si zvoľte CZ lokalizáciu
    2. Zaregistrujte sa - v pravo hore je "vytvoriť účet"
    3. Zavolajte na číslo +420 239000491
    4. Operátorovi nadiktujete sériové číslo zariadenia (SN:) a e-mail, na ktorý ste registrovali vaše zariadenie, popíšete závadu.
    5. Do 15 min sa Vám v menu moje opravy vytvori nová RMA a do emailu Vám zašlú štítok UPS, ten vytlačíte a nalepíte na krabicu s reklamovaným prístrojom
    6. Zavoláte kuriéra (predvoľba Vášho mesta) + tel. číslo: 16 877

    Najčastejšie závady a možnosť ich odstránenia býva popísaná i v sekcii „Podpora“
    Nájdete tam napríklad:
    -návod na inštaláciu aktualizácie
    -informácie ohľadne služby „My TomTom“ pre jednoduchú aktualizáciu prístroja
    -informácie o opravách softwaru – napr. na odstránenie chyby príjmu signálu v novej sérii a pod..
    -užívateľské príručky


    TOPCOM

    TRUST System spol. s r.o.
    Mikovíniho 4
    917 02 Trnava
    Slovenská Republika

    Servisné oddelenie
    Vedúci servisného oddelenia
    Bajzík Branislav
    Tel.: 033 / 2933 124

    Radomír Tanáč
    Technik Tel.: 033/ 2933 125

    www.trustsystem.sk


    TOSHIBA

    Servisné stredisko:

    Český servis
    Zelená linka: 800 111 155

    http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/toshiba/

    Adresa :

    Varšavská 11
    831 03 Bratislava
    Tel. +421 244 459 955, +421 243 411 450
    Fax.+421 243 411 449
    E-mail : bratislava@ceskyservis.cz

    Otváracie hodiny :

    Po – Pá 8:00 – 16:30 hod.


    Western Digital

    Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
    Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
    Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.

    Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
    Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.



    WHIRLPOOL

    Volajte Servisnú linku Whirlpool 0850 003 007* na registráciu všetkých záručných a pozáručných opráv.
    Nahláste, prosím, vašu žiadosť na záručnú, alebo pozáručnú opravu na Servisnú linku Whirlpool 0850 003 007 alebo online prostredníctvom odkazu na tejto internetovej stránke: http://www.whirlpool.sk/reklamacie_online/

    Pre nahlásenie opravy si pripravte tieto údaje o vašom výrobku (údaje dostupné na servisnom štítku výrobku, alebo na poslednej strane záručnej knižky):
  • modelové číslo - 12 miestne číslo začínajúce číslom 85
  • výrobné číslo - 12 miestne číslo
  • dátum nákupu výrobku



  • XEROX

    Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4
    PS Products spol. s r.o. - Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
    Tel: 02/6428 5126
    Fax: 02/6428 5127
    email: servis@phaser.sk

    Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3
    Zoznam partnerov na adrese: http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html
    V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
    Tel: +420 721 390 911.

    Spotrebný materiál Xerox sa reklamuje priamo u predajcu.


    YARVIK - tablet, smartphone

    http://support.yarvik.com/index.php?country=sk&language=cz&action=init


    ZELMER

    Spotrebiče ZELMER sú servisované spoločnosťou BOSCH
     
     

     

     
     
    Porovnať - 0 ks
     
     

     

     

     

      Kód Názov produktu Vaša cena    
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Naposledy navštívené

     
     
     
     

     

     
        Kód Názov produktu Vaša cena  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

     

     
     
    ASUS Rog Ally nova cena

     
     
     
     
     
     
     
     
    Prihlásenie
    Anonym
     
      Nová registrácia   Nové heslo
     
     
     
    Košík:
    0.00 €
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


    Popredná spoločnosť


    Certifikovaný partner


    Sieť dodávateľov


    Široký sortiment


    Rýchle doručenie


    Osobný odber


    Sieť predajní
     
    Máme Pečať spoľahlivosti od Národného informačného strediska Slovenskej republiky
    Máme Pečať spoľahlivosti od Národného informačného strediska Slovenskej republiky
    Naša spoločnosť patrí medzi tie, ktoré boli hodnotené ako spoľahlivý parter verejných obstarávateľov. Pečať spoľahlivosti vyjadruje vysokú spokojnosť obstarávateľov. Pečať spoľahlivosti reprezentuje serióznosť a odbornosť v prístupe a jednaní k zákazníkom a realizácii služieb.
     

     

     

    Technické riešenie ©2024 CyberSoft s.r.o.

     
     
     

    K prevádzke nášho webu www.itsk-hs.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme.